dimarts, 21 de setembre del 2010

minha primeira feijoada, maracatú e mudança

Una imatge val més que mil paraules... una mica tòpic, però és que les fotos s'expliquen millor que jo!

Una churrascada a l'Oka, la casa de les amigues de la uni (on viuen les 4 de l'ETSAV (2 catalanes, una riojana i una maña), 4 francesos, 1 alemany i 1 brasiler):


La meva primera feijoada (ara l'haig d'aprendre a fer):


I el meu primer maracatú (ara haig d'aprendre a tocar i a ballar):


I ara que ja fa tres setmanes que sóc aquí finalment tinc un lloc on viure! Avui toca mudança: reorganitzar el caos creat aquests dies i emportar-me'l cap a un nou lloc, al barri de Vila Madalena. Agrairé tenir el meu propi espai... però després de tants dies aquí, compartint les primeres experiències amb aquestes noies, m'adono de que les trobaré molt a faltar. No és un adéu per sempre, evidentment ens seguirem trobant a la uni, en sopars, fent uns chopinhos (unes canyetes) o viatjant pel país, però hem estat prou temps junts com per agafar-nos carinyo mútament.


Si l'internet de la nova casa funciona en condicions en breu us l'ensenyo! I si no haureu d'esperar una mica més...

Fins aviat!

3 comentaris:

  1. amb qui estarás vivint xavi? espero que et vagi bé!!!! Ja t'has trobat amb la Laura?
    Bueno, un petó ben fort!

    ResponElimina
  2. ara estic vivint amb dos portuguesos: un estudia arquitectura (però no amb mi) i l'altra estudia disseny.
    amb la Laura encara no ens hem trobat... ens vam estar escrivint mails, peró entre que quan vaig arribar era pont i que jo estava buscant pis al final encara no hem quedat... tot arribarà!

    gràcies per escriure boniques! petons!

    ResponElimina